Intel Навчання для майбутнього


Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу. 

Ми довго чекали і дочекалися... Почалися заняття тренінгу!

У Модулі 1 ми ознайомилися з завданнями і цілями тренінгу:

  • підвищення професійної кваліфікації, як молодого спеціаліста;
  • визначення власних завдань тренінгу;
  • ознайомитися із основними засобами тренінгу: підручником, сайтами  iteach.com.ua та wiki.iteach;
  • створення Портфоліо;
  • створення власного блогу;
  • провести рефлексію власного навчання.


 Впродовж модуля була проведена така робота:

  • навчилися працювати з ресурсами тренінгу;
  • ознайомилися з вікі-сайті програми та створили персональну вікі-сторінку Користувач: Работа Катерина Віталіївна
  • створили сторінку щоденика тренінгу на власному блозі;
  • описали в блозі особисті думки та враження від процесу навчання за модулем.

Хочу сказати, що мені було дуже цікаво... Я в очікуванні наступного заняття!!!


Модуль 2. Навчання за допомогою методу навчальних проектів. 


На цьому занятті ми разом з тренером Армаш Тетяною Сергієвною :

  • визначили навички 21 століття;
  • ознайомилися з таксономією Блума;
  • ознайомилися з методом навчальних проектів;
  • здійснили пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів;
  • попрацювали з програмою Mіcrosoft Publіsher, створили власні публікації.

Мій буклет: 



Модуль 3. Дослідження в навчальних проектах 


У цьому модулі ми зробили багато корисної та цікавої роботи. 
Найголовніше, ми обговорили і обрали теми для своїх Портфоліо. Я обрала тему "Дробові числа і дії з ними". 
Ознайомившись з вимогами державних освітніх стандартів і начальних програм ми сформулювали навчальні цілі та основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів.




Модуль №4 Формуюче оцінювання в проектому навчанні

У цьому модулі ми уточнили основні запитання проекту. Вирішили всі питання щодо оцінювання проекту.

Ми займалися такою роботою:
  • переглядали зразки основних запитань;
  • працювали з інтернет-сервісами для  спільної роботи з документами;
  • корегували цілі проекту відповідно до освітніх стандартів;
  • створили таблицю "Знаю - Хочу дізнатися - Дізнався";
  • створили презентацію основних цілей проекту;
  • редагували план вивчення теми.
Таблиця "ЗХД"


Модуль №5 Інтернет у проектній діяльності учнів


На цьому модулі ми багато говорили про Інтернет. Ми обговорювали плюси і мінуси Інтернету, користь і шкоду інтернету для дітей, безпеку в Інтернеті для дітей. Це досить важливі теми для нашого часу, адже наші діти змалку користуються Інтернетом, не знаючи про небезпеку, яку він може нести.



Сьогодні ми розробили списки використаних джерел. Обговорили засоби для спільної роботи над проектом та для комунікації. Переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни. 




Модуль №6 Спілкування та співробітництво в інтернеті

Цей модуль ми присвятили обговоренню безпеки роботи учнів в Інтернеті.


Обговорили засоби для спільної роботи над проектом та для комунікації. Досить зрочно використовувати документи для спільного доступу на Google-диску. Ми вкотре переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни. 

Сьогодні, я як ніколи серйозно задумалася про контроль роботи дітей в інтернеті.... раніше я теж знала про це, але не думала, що все так серйозно...




Модуль №7 Створення прикладу учнівської роботи

У цьому модулі ми ділилися ідеями, як можна використовувати ІКТ підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. 
Ми створювали приклади учнівської презентації, буклета, сайта. Це було цікаво і пізнавально!)))



Ми вкотре переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни. 



Модуль №8 Оцінювання діяльності учнів у проекті.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Поділилися прикладами учнівських робіт. 
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання. Створили форми для підсумкового оцінювання. Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт. Внесли зміни до Плану вивчення теми.




Модуль №9 Диференціація навчання різних учнів

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. У цьому модулі ми:

Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 

Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 

Створили інструменти для підсумкового оцінювання.



Модуль №10 Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів.  Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створили презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.  
Створили план впровадження теми.




Модуль №11 Демонстрація Портфоліо

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
використання Опитувальника для перевірки знань з теми; 
створення сайтів, в яких розміщуватимуться цікаві матеріали, які учні зможуть обговорювати; 
робота з документами для спільного редагування.

Немає коментарів:

Дописати коментар